Kohti Vantaata

Valitsin sitten Vantaan maratonin uudeksi tavoitteekseni. Rasitusmurtuma ei ole tauon jälkeen enää oireillut. Akillesjänteet sen sijaan ovat kipuilleet ja vähän penikkataudinkin oireita on ollut, kun taisin kirmata kolmen viikon tauon jälkeen hieman turhan innokkaasti liikkeelle. Viimeinen viikko on sujunut kuitenkin jo paremmin ja olen päässyt jo vähän vauhdikkaampienkin treenien makuun.

Tänään piti juosta pitkästä aikaa kunnon pitkis – edellisestä yli 20 kilometrin lenkistä on jo kaksi kuukautta. Harmillista kyllä, heräsin sen verran kurkkukipuisena ja nuhaisena, että katsoin viisaimmaksi jättää juoksemiset tänä sunnuntaina väliin. Toivottavasti syysflunssat eivät nyt tule pahasti häiritsemään, juuri kun kinttupuoli alkanee olla vihdoin taas kunnossa.

Heinäkuun kilometrit jäivät 65:een (pyöräilykilometrejä sen sijaan tuli kyllä kiitettävästi). Elokuun juoksukilometritkään eivät vielä hurraahuutoja herätä – 115 tähän mennessä.

HeiaHeia.com näyttää tässä vaiheessa vuotta, syksyn kynnyksellä, ’Top 5 lajisi 2010’ -listauksen osalta seuraavaa:

1. Juoksu, 95 kertaa, 761 km
2. Pyöräily, 29 kertaa, 626 km
3. Uinti, 19 kertaa, 9 km
4. Hiihto, 8 kertaa, 43 km
5. Kävely, 6 kertaa, 25 km

Mainokset
Kategoria(t): korvaavat lajit, sairastelua, vammat, Vantaan maraton, yhteenvetoa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s